Blockquote

středa 3. prosince 2014

Veganské "ptáčky" s rýží



Měl jsem chuť na něco jako klasické ptáčky, tak jsem si udelal veganskou verzi:)
Použil jsem lilek, který jsem upravil jako veganskou slaninu:
- nakrájel jsem ho na tenké plátky
- osolil z obou stran a nechal hodinu, aby pustil vodu
- potřel marinádou z oleje, hořčice, mleté papriky a libečku, nechal odpočinout v lednici půl hodiny
- ugriloval jsem jej na grilovací pánvi asi minutu z každé strany

Jako náplň do lilku jsem použil uzené tofu, které jsem orestoval na oleji spolu s cibulkou a česnekem.
Na omáčku jsem si na oleji orestoval cibulku a česnek, kuličku nového koření a 2 bobkové listy. Přidal jsem červené víno a povařil, dokud se neodpařil alkohol (zůstala jenom emulze).
Potom jsem přidal zeleninový vývar, sojovou omáčku, mletou papriku, kmín, špetičku cukru a nechal to spolu zkamarádit.
Omáčka je hotová, až se vyvaří její objem zhruba na třetinu (pokud nechcete zahušťovat).
Já jsem asi po 10 minutách omáčku zahustil trochou hrašky.
No a rýži jsem uvařil podle návodu :)






Žádné komentáře:

Okomentovat